1/29/2009

ooh, Pipsa sai haasteen

ja ottaa tietenkin haasteen vastaan Sasu-äidiltään.
----------------------------------------------------------------------------------
"Tämä on koirablogeja kiertänyt haaste, ja teemaltaan paljasta 7 kpl totuutta itsestäsi. Haaste osoitetaan aina koiralle. Eli koirasta 7 totuutta, ja kirjoitettuna, kuten koira itse vastaisi ja kertoisi"
----------------------------------------------------------------------------------
1. Ruoka. Minä rrrraaakastan ruokaa. Kaikki ruoka käy. Liha. Se on ehkä parasta. Ja porkkana. Syön myös mynthoneja, banaania, hiiriä, jäätyneitä kaloja ja pupun papanoita.

2. Nukkuminen emännän kainalossa, se on kivaa. Sinne minä aina aamulla kömmin, se on meidän aamu-uni aikaa.

3. Minä rakastan myös esteitä. Minä kiipeän, hyppään, pompin ja ryömin. Suoritan kaikenlaisia esteitä: agility-esteitä, huonekalu esteitä, lumi esteitä, ryteikkö esteitä.

4. Olen vähän mustasukkainen. Kaikesta eniten olen mustasukkainen emännästä, isännästä ja aglity-esteistä. Kaikki maailman agility-esteet ovat minun, MINUN. Emäntä väittää, että eivät ole, mutta eihän se mitään koirana olemisesta ymmärrä.

5. Minä olen rinsessa. Emäntä on minulle niin sanonut. Minä en tiedä mitä se tarkoittaa, mutta kyllä minä varmaan rinsessa olen. Se kuulostaa hyvältä.

6. Olen tottelevainen. Joo'o, kyllä minä olen kamalan tottelevainen. Joskus vain käskyt ja tottelevaisuus ei osu samaan aikaan. Niin se vain on. Ei se ole minun vika.

7. Olen aikuinen. Minusta tuli aikuinen, kun sain pippusiskon. Pitäähän jonkun olla aikuinen. Ja tarkka. Pidän huolen että hommat hoituu ja kerron äänekkäästi jos ne ei hoidu. Olen siis aikuinen.
Jatketaan haastetta Pipsan isosiskolle Tiukulle :)

3 kommenttia:

  1. Hyvin on geenit periytyneet. Niin äidillä kuin tyttärellä on ihan ykkösenä ruoka. :-)Ja tietenkin kuningatteren tytär on rinsessa.

    VastaaPoista
  2. hih, kiva toi juttu :D

    Terveiset Seinäjoelta, toivottavasti näkee joskus tätä sun koirista nuorempaa painostakin :)

    Sonja ja Zippi

    VastaaPoista
  3. Hei, jos Furminaattoria havittelet niin mun kaveri myy niitä. Mä maksoin omastani 30e, mikä on aika halpa noihin mitä olen kattellu.
    Ota yhteyttä, jos haluat sieltä.

    VastaaPoista